• Home
  • کد خبر : 188 | تاریخ انتشار : 6 , يوليو, 2014 | ساعت 21:54 | Print This Post Print This Post

    مساعد الشؤون الإدارية والمالية



     

    نام و نام خانوادگی : مهدی الهایی سحر   
    تحصیلات: کارشناسی ارشد حسابداری
    دفتر: طبقه اول ساختمان اداری

    آشنایی بامعاونت اداری و مالی

    حوزه معاونت اداری و مالی به منظور ایفای ماموریت مذکور دارای وظایف و اختیارت زیر است:
    ۱- پیشنهاد تغییر و اصلاح وظایف شرح وظایف ، اختیارات ، مسوولیتها و نظام ارتباطات سازمانی حوزه به رئیس دانشگاه وسازمان مرکزی و همکاری با سایر حوزهای معاونت (آموزشی ؛ پژوهشی؛دانشجویی و عمرانی ).
    ۲- تعاریف معیارهای برآورد نیروی انسانی فعالیتها و مشاغل اداری ، مالی و پشتیبانی و پیشنهاد شاخصها و معیارها و الگوی نیروی انسانی مرتبط با فعالیتها و مشاغل مذکور .
    ۳- مطالعه و بررسی مستمر نظامهای پرداخت ، ضوابط و مقررات اداری و استخدامی ، آیین نامه ها و نظامهای مالی ،رفاهی و کلیه آیین نامه ها و نظامنامه های مرتبط با فعالیتهای اداری و مالی .
    ۴- طراحی و اجرای نظامها و روشهای اجرایی مرتبط با فعالیتهای حوزه اداری و مالی .
    ۵- برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای مربوط به نگهداری نیروی انسانی ، اداره و اجرای نظامهای ارزشیابی مشاغل و پرداخت حقوق و دستمزد ، اجرای نظامهای مدیریت منابع انسانی و ارائه خدمات اداری و پرسنلی به کارکنان شاغل.
    ۶- تهیه و تنظیم بودجه
     برای فعالیتهای جاری وعمرانی بر اساس ضوابط ومقررات مصوب دانشگاه آزاد اســلامی 
    درچارچوب خط مشی ها وبرنــامه های مصوب و آئین نامه معاملات.
    ۷- انجام عملیات مالی وحسابداری مرتبط باوصول منابع
     
    ودرآمدهــای اختصاصی واعتبارات تخصیصی به حسابهای مراکزهزینه.
    ۸- هدایت و هماهنگی فعالیتهای اداری ، مالی و پشتیبانی در سطح
    دانشگاه و ارائه خدمات مشورتی تخصصی به حوزههای،واحدهاومراکزبرای بهبودوتسهیل گردش امورمرتبط بافعالیتهای مذکور.
    ۹- نظارت بر نحوه اجرای کلیه مقررات و ضوابط ( مقررات و قوانین و آئین نامه معاملات و سایرمصوبات سازمان مرکزی) حاکم بر فعالیتهای مرتبط با ماموریت حوزه اداری و مالی در سطح دانشگاه و ارزشیابی آثار و نتایج فعالیتهای پشتیبانی عمومی و تهیه و ارائه گزارشهای مقطعی و اداری به رئیس
     دانشگاه و سازمان مرکزی.
    وظایف و مسئولیتهای حوزه معاونت مالی اداری:
    نظارت بر تهیه و تنظیم انواع بودجه واحد دانشگاهی از قبیل بودجه برای دوره ­های کوتاه مدت، میان ­مدت و بلند مدت و همچنین بودجه­های عملیاتی و عمرانی و پیش­بینی درآمدها و برآورد هزینه­های هر یک و ارائه به رئیس واحد.
    نظارت بر تهیه و تنظیم ترازنامه سالیانه، سود و زیان و سایر صورتهای مالی و تنظیم تحلیلهای لازم مالی براساس ارقام مندرج در صورتهای مذکور برای مقام مافوق.
    جذب و بکارگیری شایسته­ترین افراد برای تکمیل کادر پرسنلی واحد دانشگاهی با رعایت ضوابط و مقررات و مصوبات تشکیلاتی مورد عمل.
    نظارت بر حسن اجرای قراردادهای ساختمانی، امور تاسیساتی و تعمیراتی و بهداشت محیط در چارچوب خط­‌مشی تعیین شده دانشگاه آزاد اسلامی.
    اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای غیرآموزشی تحت سرپرستی و ایجاد هماهنگی بین آنان.
    حوزه معاونت مالی اداری دانشگاه شامل دو مدیریت امور اداری و مدیریت امور مالی، دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی، اداره تدارکات و صندوق رفاه دانشجویان می باشد
    انتهای پیام